بدترین فیلم‌های سال 2021

بدترین فیلم‌های سال 2021

در این مطلب قرار است به معرفی بدترین فیلم‌های سال 2021 میلادی بر اساس امتیاز آن‌ها در وب سایت متاکریتیک بپردازیم.

در دنیای سینما، فیلم‌های بلاک‌باستری بزرگ در فصل تابستان روی پرده سینماها می‌آیند. با اینکه این فیلم‌ها می‌توانند آثار خوبی باشند اما در میان آن‎‌ها، آثار بسیار بدی نیز وجود دارند. در سال جاری میلادی، تعدادی از آثار از نظر منتقدان بسیار ضعیف عمل کردند و نمرات بسیار پایینی بدست آوردند.

در این مطلب قرار است به معرفی بدترین فیلم‌های سال 2021 میلادی بپردازیم. این فهرست، بر اساس نمرات این آثار در وب سایت متاکریتیک بوده است. در ادامه همراه با ما باشید.

20. فیلم یکتایی برهنه (Naked Singularity)

فیلم یکتایی برهنه، در وب سایت متاکریتیک، امتیاز 36 از صد را بدست آورده است. این امتیاز بر اساس 11 نقد منتشر شده برای آن بوده است. در این فیلم، جان بویگا (John Boyega) نقش یک وکیل تسخیری را بازی می‎‌کند که دیگر به سیستم قضایی در شهر نیویورک اعتماد ندارد و سرانجام، به درون یک سرقت مواد مخدر کشیده می‌شود. منتقدان چندان لذتی از این فیلم نبرده‌اند. با این حال، حضور جان بویگا در این فیلم، باعث شده تا سرگرم‌کننده‌تر باشد.

19. فیلم رابطه (The Affair)

در وب سایت متاکریتیک، برای فیلم رابطه 8 نقد منتشر شده که امتیاز 35 از صد را برای آن به همراه داشته است. اتفاقات این فیلم، در دهه سی میلادی در چکسلواکی رخ می‌دهند. این فیلم، رابطه میان دو زن را دنبال می‌کنند. این فیلم همچنین مربوط به خانه شگفت‌انگیزی است که توسط یک معمار خارق‌العاده ساخته شده است. با این حال، کلمات شگفت‌انگیز و خارق‌العاده، کلماتی نبوده‌اند که منتقدان برای توصیف این فیلم استفاده کرده‌اند.

18. فیلم تنها در خانه (Home Sweet Home Alone)فیلم تنها در خانه (Home Sweet Home Alone)

فیلم تنها در خانه، ششمین فیلم از این مجموعه به شمار می‌رود که روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس منتشر شده است. این فیلم، بر خلاف دیگر آثار این مجموعه، داستان پسر جوانی به نام مکس مرسر را دنبال می‌کند. والدین او از خانه رفته‌اند و سارقان قصد سرقت از خانه را دارند و حال، او مجبور است تا از خانه محافظت کند. تنها تفاوت این فیلم نسبت به فیلم‌های قبلی این است که والدین او، به کشور ژاپن سفر کرده‌اند! از 15 نقد منتشر شده برای این فیلم، امتیاز 35 درصد برای آن به ثبت رسیده است.

17. فیلم بیدار (Awake)

برای این فیلم امتیاز 35 درصد بر اساس 13 نقد به ثبت رسیده است. این فیلم که محصولی از سرویس نتفلیکس است، دارای موضوعی بسیار جالب توجه است. در سرتاسر جهان، همه افراد به جز یک بچه، توانایی خوابیدن را از دست می‌دهند. مادر او به دنبال پیدا کردن درمان است. با وجود داستان جالب آن، این فیلم نتوانسته تا آن را به خوبی به تصویر بکشد.

16. فیلم نیروی تندر (Thunder Force)

از 34 نقد منتشر شده برای فیلم نیروی تندر در وب سایت متاکریتیک، امتیاز 34 از صد برای این فیلم ثبت شده است. این فیلم، محصولی از سرویس نتفلیکس است. در این فیلم، اکتیویا اسپنسر (Octavia Spencer) و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) نقش دو ابرقهرمان را بازی می‌کنند. این فیلم با حضور بازیگرانی جالب توجه است اما داستان‌های متعدد آن، باعث شده تا در فهرست بدترین فیلم‌های سال 2021 قرار بگیرد.

15. فیلم پرنسس یاکوزا (Yakuza Princess)

از 11 نقد منتشر شده برای این فیلم، امتیاز 34 درصد به ثبت رسیده است. اتفاقات این فیلم در جامعه ژاپنی‌ها در شهر سائوپائولو در کشور برزیل رخ می‌دهند. در این فیلم، یک یتیم متوجه می‌شود که وارث یک خانواده جنایتکار یاکوزا است. او باید در مقابل کسانی که به دنبال کشتنش هستند، مبارزه کند. با این حال، بنابر نظر منتقدان، این فیلم از همان ابتدا باعث ناامیدی بیننده می‌شود.

14. فیلم محافظ همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard)فیلم محافظ همسر آدمکش (The Hitman's Wife's Bodyguard)

این فیلم، دنباله‌ای برای فیلم محافظ آدمکش (The Hitman’s Bodyguard) محصول سال 2017 میلادی است. این دو فیلم با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و سلما هایک (Salma Hayek) است. از 36 نقد منتشر شده برای این فیلم در وب سایت متاکریتیک، امتیاز 32 درصد برای این فیلم ثبت شده است. برخی از منتقدان، بهترین نکته در مورد این فیلم را کوتاه‌تر بودن آن نسبت به فیلم اول عنوان کرده‌اند.

13. فیلم یک هفته دوری (A Week Away)

برای این فیلم، 7 نقد منتشر شده که امتیاز 32 درصد را برای آن به همراه داشته است. اتفاقات این فیلم موزیکال در یک کمپ تابستانی مسیحی رخ می‌دهند. یک نوجوان متوجه می‌شود که عاشق دختر کسی شده که مسئول اداره این کمپ تابستانی است. این فیلم، آن اثر نوجوانانه و موزیکالی که به دنبالش هستید، نیست.

12. فیلم سار (The Starling)

این فیلم با بازی ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) است. این فیلم در مورد زنی است که عزادار است اما باید با پرنده ساری که در کنار خانه او، آشیانه کرده است، دست و پنجه نرم کند. بنابر گفته منتقدان، این پرنده خلق شده با جلوه‌های کامپیوتری واقعا بد بوده است. برای این فیلم 23 نقد منتشر شده که امتیاز 31 درصد را به این فیلم داده‌اند.

11. فیلم حسابرسی (The Reckoning)

برای فیلم حسابرسی 7 نقد منتشر شده که امتیاز 31 درصد را به آن داده‌اند. کارگردانی این فیلم در دستان نیل مارشال (Neil Marshall) بوده است. این فیلم در اوایل سال 2021 میلادی اکران شده است و در مورد زنی است که در دوران طاعون به ناحق به ساحره بودن متهم شده است. منتقدان این فیلم را اثری خسته‌کننده خطاب کرده‌اند.

10. فیلم دایانا: موزیکال (Diana: The Musical)

از 8 نقد منتشر شده برای این فیلم، امتیاز 29 درصد ثبت شده است. این فیلم، اثری موزیکال در مورد شاهزاده ولز است. این فیلم در دوران کرونا فیلمبرداری شده و از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شده است. با اینکه فیلم موزیکال همیلتون (Hamilton) محصول سرویس نتفلیکس موفق به کسب موفقیت قابل قبولی شده بود اما این موضوع را نمی‌توان در مورد این فیلم بیان کرد.

9. فیلم بی‌نهایت (Infinite)فیلم بی‌نهایت (Infinite)

27 نقد برای فیلم بی‌نهایت منتشر شده که امتیاز 28 درصد را برای این فیلم به همراه داشته است. این فیلم محصول سرویس آنلاین پارامونت پلاس، با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) است. او خاطراتی را می‌بیند که هرگز برای او رخ نداده‌اند. او متوجه می‌شود که این خاطرات، واقعی و از زندگی‌های قبلی او هستند. بسیاری از منتقدان، چیز سرگرم‌کننده‌ای در مورد این فیلم پیدا نکرده‌اند.

8. فیلم روح سرخوش (Blithe Spirit)

این فیلم اثری کمدی و فانتزی با بازی دن سونز (Dan Sevens) است. این فیلم در مورد یک رمان‌نویس است که به همراه همسر خود در لندن زندگی می‌کنند. او برای آنکه برای نوشته‌های خود الهام بگیرد، یک عارف را به خانه‌اش دعوت می‌کند تا روح همسر مرده‌اش را احضار کند. حال، او هم همسر الانش و همسر فوت‌شده‌اش را دارد. برای این فیلم 19 نقد منتشر شده که امتیاز 26 درصد را برای آن به همراه داشته است.

7. فیلم ناجورها (The Misfits)

برای فیلم ناجورها، 9 نقد منتشر شده که امتیاز 25 درصد را به این فیلم داده‌اند. فیلم ناجورها با بازی پیرس بروزنان (Pierce Brosnan) در نقش سارقی است که در یک سرقت طلا شرکت می‌کند. با اینکه فیلم‌های ژانر سرقت اغلب اوقات همراه با صحنه‌های اکشن هستند اما در فیلم ناجورها از این موارد خبری نیست. این فیلم، اثری در حد متوسط است.

6. فیلم مشروح اخبار در یوبا کانتی (Breaking News in Yuba County)

7 نقد برای این فیلم در وب سایت متاکریتیک منتشر شده که امتیاز 24 را به آن داده‌اند. آکوافینا (Awkwafina) و آلیسون جینی (Allison Janney) از جمله بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در مورد مردی است که پس از گمشدنش، همسرش به دنبال پیدا کردنش می‌رود و همین، او را به یک شخص مشهور تبدیل می‌کند. با اینکه این فیلم با بازی بازیگرانی برجسته است اما کمدی آن کاملا سطحی است.

5. فیلم پوست آمریکایی (American Skin)

از 10 نقد منتشر شده برای این فیلم، امتیاز 24 به ثبت رسیده است. این فیلم داستان یک سرباز نیروی دریایی را بازگو می‌کند که اکنون به عنوان یک سرایدار مشغول کار است و پسرش توسط پلیس کشته می‌شود. هیچ دادگاهی برای قتل پسرش برگزار نمی‌شود و او مجبور است تا مسئله را خودش حل نماید. با اینکه این فیلم به مسائل مهمی در کشور آمریکا می‌پردازد اما منتقدان اظهار داشتند که این فیلم گاهی اوقات بیش از حد موعظه‌گرانه است.

4. فیلم نیمه شب در چمنزار (Midnight in the Switchgrass)فیلم نیمه شب در چمنزار (Midnight in the Switchgrass)

این فیلم، با بازی بروس ویلیس (Bruce Willis) و مگان فاکس (Megan Fox) است. این دو نقش دو مامور اف‌بی‌آی را بازی می‌کنند که در حال بررسی چندین فقره قتل با مقتولانی زن هستند. بسیاری از منتقدان، داستان آن را اصلا جالب توجه ندانسته‌اند. برای این فیلم، 9 نقد منتشر شده که امتیاز 24 درصد را برای آن به همراه داشته است.

3. فیلم هنرمند درجه یک (The Virtuoso)

در این فیلم، آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در کنار انسون ماونت (Anson Mount) و ابی کورنیش (Abbie Cornish) نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم در مورد یک آدمکش است که برای هدف مرموز خود، یک سرنخ پیدا می‌کند. تنها نکته جالب توجه در مورد این فیلم، حضور آنتونی هاپکینز در این فیلم است. از 7 نقد منتشر شده برای این فیلم، امتیاز 24 درصد برای آن ثبت شده است.

2. فیلم موزیک (Music)

برای این فیلم، 18 نقد منتشر شده که امتیاز 23 درصد را برای آن به همراه داشته است. خواننده سیا (Sia)، این فیلم را کارگردانی کرده است. این فیلم با بازی کیت هادسون (Kate Hudson) است. این فیلم در مورد یک دلال مواد مخدر است که قیم خواهر ناتنی خود به نام موزیک است. بسیاری از منتقدان اظهار داشتند که پیام کلی این فیلم این است که موزیک می‌تواند همه را نجات دهد.

1. فیلم غلبه (Vanquish)

بنابر نظر منتقدان، بدترین فیلم سال 2021 میلادی، فیلم غلبه است. برای این فیلم در وب سایت متاکریتیک، امتیاز 22 درصد به ثبت رسیده است که بر اساس 14 نقد منتشر شده برای آن است. این فیلم با بازی روبی رز (Ruby Rose) در نقش مادری است که قبلا به عنوان یک حامل مواد مخدر فعالیت می‌کرده است. با این حال، یک پلیس بازنشسته با بازی مورگان فریمن (Morgan Freeman)، دختر او را گروگان می‌گیرد و او را وادار به انجام کارهای خطرناکی می‌کند.منبع : gamefa

مطالب مرتبط

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل رسما معرفی شدند

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل رسما معرفی شدند

اپل پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی، سرانجام از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام‌های آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو رسما رونمایی کرد. اپل در رویداد امشب سرانجام از چهار مدل آیفون جدید رسما رونمایی کرد که دو مدل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱

برترین عناوین شوتر گوشی های هوشمند؛ لذت هیجان در قاب های کوچک

برترین عناوین شوتر گوشی های هوشمند؛ لذت هیجان در قاب های کوچک

سبک شوتر، سبکی از بازی‌های ویدیویی که هیجان‌ خالص را به ما منتقل می‌کند و تا به الآن بازی‌های شاهکار زیادی در این سبک ساخته شده که لیستی بلند از آن‌ها می‌توان تهیه کرد، عناوینی که توانسته‌اند با ارائه یک گیم‌پلی جذاب

بازی The Medium برای پلی‌استیشن ۵ تایید شد

بازی The Medium برای پلی‌استیشن ۵ تایید شد

دقایقی پیش به طور رسمی نسخه پلی‌استیشن ۵  بازی The Medium توسط یوتیوب رسمی پلی‌استیشن تایید شد.مدتی پیش سازمان رده‌بندی سنی ESRB  بازی The Medium را برای کنسول پلی‌استیشن ۵ درجه‌بندی سنی کرده بود، اما حالا سرانجام شاهد تایید رسمی هستیم.با

بازی Sea of Thieves در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۱ موفقیت‌های بسیاری را کسب کرد

بازی Sea of Thieves در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۱ موفقیت‌های بسیاری را کسب کرد

طبق آخرین آمارهای منتشر شده، بازی چند نفره و آنلاین Sea of Thieves موفق شده است بهترین عملکرد خود را در ماه ژانویه‌ی گذشته به نمایش گذارد و رکورد تعداد بازی‌بازان فعال ماهانه و تعداد کاربر همزمان خود را بهبود بخشد. عنوان Sea of Thieve

آیا تاکنون لذت خرید و مصرف آویشن وحشی را تجربه کردید؟

آیا تاکنون لذت خرید و مصرف آویشن وحشی را تجربه کردید؟

اگر تاکنون آویشن را به صورت منظم مصرف نکرده اید یا به عنوان یک دارو روی آن حساب نکرده اید، توصیه میکنم چند دقیقه وقت بزارین و مطالب زیر را مطالعه کنید:در طب سنتی از این گیاه به عنوان ضد اسپاسم، رفع تنگی نفس و سرفه و بدگوارشی ودرم

بازی Kena: Bridge of Spirits با قیمت ۴۰ دلار قابل خرید است

بازی Kena: Bridge of Spirits با قیمت ۴۰ دلار قابل خرید است

چندی پیش و در جریان رویداد State of Play، سرانجام تاریخ انتشار بازی Kena: Bridge of Spirits مشخص شد. حال به‌تازگی مشخص شده است که این بازی با قیمت ۴۰ دلار فروخته می‌شود.براساس اطلاعات منتشر شده، هم‌اکنون پیش‌خرید بازی Kena: Bridge of Spirits از طر

ویدیو: اولین تریلر گیم‌پلی I.G.I Origins را تماشا کنید

ویدیو: اولین تریلر گیم‌پلی I.G.I Origins را تماشا کنید

گیم‌پلی پری-آلفای (Pre-Alpha) بازی I.G.I Origins نورپردازی تحسین‌‌برانگیز، سایه‌زنی خوب، سلاح‌های مختلف و چندین قتل به روش مخفی‌کاری را به تصویر می‌کشد.استودیوی آنتی‌متر گیمز (AntiMatter Games) برای اولین بار در سال 2019 از بازی I.G.I Origins

نمایش جدید Black Panther 2 حاوی اطلاعات مهمی می‌باشد

نمایش جدید Black Panther 2 حاوی اطلاعات مهمی می‌باشد

در جریان نمایش خصوصی تریلر جدید Black Panther: Wakanda Forever شاهد اطلاعات مهمی حول محور پروژه Ironheart بوده‌ایم.در جریان مراسم D23 امسال دیزنی تریلر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت که حاوی اطلاعات مهمی بوده

X