به روزرسانی جدید عنوان Dead Cells وارد حالت آلفا شد

به روزرسانی جدید عنوان Dead Cells وارد حالت آلفا شد

به روزرسانی بیست و سوم و جدید عنوان Dead Cells وارد حالت آلفا شد. طبق سخنان توسعه دهدگان این به روزرسانی قرار است تا سلاح‌ها و مهارت‌های جدیدی به این بازی اضافه نموده و همچنین سختی و پیچیدگی مراحل این عنوان را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

پس از انتشار بسته‌ی الحاقی Fatal Falls، استودیوهای موشن توین (Motion Twin) و اویل ایمپایر (Evil Empire) قصد دارند تا یک به روزرسانی جدید برای عنوان Dead Cells انتشار دهند. این به روزرسانی در حال حاضر در حالت آلفا قرار دارد و از طریق سرویس استیم (Steam) قابل دسترسی است. بنابراین برای بارگیری آن باید به تب و بخش Betas در قسمت Properties سرویس استیم بروید تا بدان دسترسی پیدا کنید. این به روزرسانی جدید با نام Whack-a-mole، قرار است تا که سه سلاح سنگین جدید، سه جهش و بسیاری موارد دیگر به این عنوان اضافه نماید.

سلاح های جدید به ترتیب Big Axe ،Big Club و Tombstone نام دارند که هر کدام در ژانر تلاش برای بقای این عنوان کاربرد دارند. با استفاده از سلاح Big Axe قادر به حملات زنجیره‌ای هستیم در حالی که سلاح Big Club را می‌توان برای وارد ساختن خسارات و ضررهای بیشتر نیز استفاده کرد. Tombstone نیز بیشتر برای اهداف کمدی کاربرد دارد. برای مثال با کشتن یک دشمن به معنای واقعی کلمه می‌توان یک سنگ قبر را بر روی مکان کشته شدن آن‌ها ایجاد نمود.

جهش‌های جدید نیز بیشتر برای ایجاد خسارات به دشمنان استفاده می‌شوند. اولین آن‌ها Execution نام دارد که دشمنانی را که سلامتی آن‌ها زیر ۵ درصد است (و البته این مقیاس می‌تواند تا ۱۵ درصد نیز رشد داشته باشد) از بین می‌برد.

دومین جهش Barbed Tip نام دارد که بر اساس تیرهایی که در به بدن دشمنان اصابت موده و هنوز در بدن آن‌ها وجود دارد، به دشمنان آسیب می‌رساند. سومین جهش نیز Point Blank نامیده می‌شود که در فاصله‌ی نزدیک آسیب حاصل از ضربات به دشمنان را افزایش خواهد داد.

از دیگر تغییرات این به روزرسانی که مورد استقبال قرار گرفته است، حذف Malaise از باس فایت Boss Cell 4 است. همچنین Malaise نیز دیگر سرعت حرکت دشمنان را افزایش نمی‌دهد و همچنین باعث تغییر فاز دشمنان به حالت وحشی‌تر و با آسیب رسانی بیشتر نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید تا توضیحات رسمی داده شده در مورد این به روزرسانی جدید را مشاهده نمایید تا زمانی که این به روزرسانی به صورت رسمی آغاز می‌شود، آماده‌‌ی تغییرات آن باشید.

ویژگی‌های مهم به روزرسانی Whack-a-mole :

جهش جدید: Point Blank که باعث افزایش آسیب وارده به دشمنان از حملات دوربرد می‌شود.

منحنی دشواری جدید: ما در حال آزمایش یک روش جدید برای افزایش دشواری از یک BC به مرحله‌ی بعد هستیم.

BC0: چشمه های سلامتی در هر مرحله‌ی انتقال وجود دارد.

BC1: چشمه‌های سلامتی در هر مرحله‌ی انتقال وجود دارد به اضافه‌ی وجود یک فلاسک جزئی که در هنگام از دست دادن چشمه‌ها به کار می‌آید.

BC2: دیگر چشمه‌ی سلامتی وجود ندارد بلکه تنها در هر مرحله‌ی انتقال یک فلاسک جزئی وجود دارد.

BC3: وجود تنها یک فلاسک جزئی بعد از باس فایت اول و قبل از باس فایت دوم.

BC4: دیگر هیچ منبع سلامتی در هیچ مرحله ای وجود ندارد و همچنین دشمنان قابلیت ظاهر شدن در مقابل شما و تلپورت کردن را پیدا می‌کنند.

BC5: دیگر هیچ منبع سلامتی وجود ندارد و دشمنان قابلیت تلپورت خواهند شد و همچنین malaise نیز اضافه باز می‌گردد.

سلاح جدید: The Big Axe . با استفاده از این سلاح می‌توانید تا حملات زنجیری ایجاد کنید و به راحتی دشمنان خود را از پا در بیاورید.

سلاح جدید: The Big Club. آن را به خوبی نگه دارید تا برای حمله آماده شود و سپس با تمام قدرت خود چماق را بر سر دشمنان نگون بخت فرود آورید!

سلاح جدید: The Tombstone. دوست دارید تا برای دشمنان خود یک سنگ قبر هم داشته باشید؟ پس از این سلاح استفاده کنید تا به این آرزو دست یابید! البته ما هنوز بر روی آن کار می‌کنیم و در هفته های بعدی نیز به روز خواهد شد.

جهش جدید: Execution. دشمنانی را که سلامتی آن‌ها به زیر ۵٪ (که البته این مقیاس  تا ۱۵٪ نیز قابل افزایش است) با یک ضربه‌ی سریع و قاطع و محکم از میان بردارید.

جهش جدید: Barbed Tips. به ازای هر ثانیه به دشمنانی که در بدن آن‌ها تیری گیر کرده است، آسیب برسانید تا از میان بروند.

با این همه تغییرات جدید به نظر می‌رسد که عنوان  Dead Cells قرار است تا میزبان یک محتوای جدید و کاملا تازه باشد. همچنین اینطور که به نظر می‌رسد پشتیبانی از این عنوان ادامه خواهد داشت و قرار نیست تا این بازی به این زودی‌ها فراموش شود.

بازی Dead Cells هم اکنون بر روی پلتفرم‌های اندورید، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. همچچنین در صورت تمایل می‌توانید تا نقد و بررسی این عنوان را به قلم مهدی رحیمی از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تا به حال این بازی را تجربه کرده‌اید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

10.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

برنامه‌های فصل دوم بازی Rainbow Six Siege؛ همکاری با سری بازی Yakuza

برنامه‌های فصل دوم بازی Rainbow Six Siege؛ همکاری با سری بازی Yakuza

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege همچنان توسط یوبیسافت (Ubisoft) برای کنسول‌های اصلی (به‌غیر از نینتندو سوئیچ) پشتیبانی و به‌روزرسانی ‌می‌شود.فصل دوم بازی با عنوان Operation Vector Glare در پیش است و همراه با خود ویژگی‌های جدیدی را به بازی

سینما فارس: ۲۰ تا از دارک‌ترین لحظات مجموعه‌های آواتار و کورا

سینما فارس: ۲۰ تا از دارک‌ترین لحظات مجموعه‌های آواتار و کورا

آب، خاک، آتش، باد، سال‌ها پیش این چهار قوم در توازن با یکدیگر زندگی می‌کردند اما با حمله‌ی ملت آتش همه‌چیز تغییر کرد… این اینترو (مقدمه) احتمالاً یکی از به‌یادماندنی‌ترین‌ها در تاریخ مجموعه‌های انیمیشنی است.شانزده سال پ

بسته الحاقی NieR Replicant سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

بسته الحاقی NieR Replicant سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

اگرچه بازی NieR Replicant ver.1.22474487139 نسخه‌ی ریمستر عنوان اصلی منتشر شده در سال ۲۰۱۰ است، اما این دلیل نمی‌شود که این بازی محتویات جدیدی را ارائه ندهد. طبق گزارش مجله‌ی Dengeki PlayStation، در آینده سلاح‌های جدیدی به صورت رایگان در دسترس ب

ویدیو: رتبه‌بندی قسمت‌های فصل سوم سریال Love Death + Robots

ویدیو: رتبه‌بندی قسمت‌های فصل سوم سریال Love Death + Robots

سریال انیمیشنی Love Death + Robots محصول سرویس آنلاین نتفلیکس است که داستان‌های مختلفی در ژانرهای متفاوت را بازگو می‌کند.فصل سوم سریال انیمیشنی عشق، مرگ و ربات‌ها (Love Death + Robots) داستان‌های مختلف کوتاهی را در هر قسمت به تصویر می‌ک

چرا یک عنوان سرویس محور همان چیزی است که سری Assassin’s Creed نیاز دارد

چرا یک عنوان سرویس محور همان چیزی است که سری Assassin’s Creed نیاز دارد

پس از گزارشی که چندی قبل توسط جیسون شرایر (Jason Schreier)، ژورنالیست مشهور نشریه‌ی بلومبرگ مطرح شد، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) توسعه‌ی Assassin’s Creed Infinity را تایید کرد؛ عنوانی که این سری محبوب را وارد مسیر تازه‌ای می‌کند.وظیفه‌ی توسع

عوارض لیپوماتیک شکم

عوارض لیپوماتیک شکم

امروزه با تغییر سبک زندگی و ماشینی شدن تقریبا همه امور، فعالیت های بدنی در افراد به شدت کاهش یافته و به دلیل مشغله های روزمره فرصت ورزش کردن یا رژیم گرفتن نیست.متخصصان همواره در تلاش بودند برای یافتن راه حلی برای از بین بدن چ

گزارش: PS5 Pro و Xbox Series جدید تا سال 2024 عرضه خواهند شد

گزارش: PS5 Pro و Xbox Series جدید تا سال 2024 عرضه خواهند شد

شرکت الکترونیکی TCL در کنفرانس مطبوعاتی جدید خود، تاریخ عرضۀ PS5 Pro و Xbox Series جدید را سال 2023 یا 2024 اعلام کرده است.این شرکت که در مبحث تصاحب بازار تلویزیون در سال 2019 رتبۀ دوم را کسب کرده بود، در آخرین کنفرانس خود پیش‌بینی‌ای از صن

بهینه ساز جدید Assassin’s Creed Valhalla دریافت طلا در Odin Mine Hideout را آسان می‌کند

بهینه ساز جدید Assassin’s Creed Valhalla دریافت طلا در Odin Mine Hideout را آسان می‌کند

همان‌طور که می‌دانید، یوبی‌سافت (Ubisoft) در حال ساخت یک پلتفرم لایو سرویس بزرگ با نام Assassin’s Creed Infinity است، اما این عنوان جاه طلبانه چندین سال بعد منتشر خواهد شد. در این فاصله، توسعه‌دهندگان همچنان به پشتیبانی از بازی Assassin’s Cr

X