به نظر می‌رسد که استودیوی inXile در حال کار بر روی دو پروژه‌ی جدید با Unreal Engine 5 می‌باشد

به نظر می‌رسد که استودیوی inXile در حال کار بر روی دو پروژه‌ی جدید با Unreal Engine 5 می‌باشد

اینطور که به نظر می‌رسد مایکروسافت قرار است تا با دستی پر به نسل نهم بیاید و در همین راستا اخیرا مشخص شده است که استودیوی سازنده‌ی بازی موفق Wasteland 3، کمپانی اینکسایل (inXile)، در حال توسعه‌ی دو پروژه‌ی جدید با Unreal Engine 5 می‌باشد.

تردیدی وجود ندارد که ایکس‌باکس و مایکروسافت توانسته‌اند تا با خریدهای استودیویی اخیر خود استعدادهای زیادی را برای ساخت عناوین نقش آفرینی جدید به دست بیاورند. پس از به دست آوردن استودیوهای کوچکتر و به شدت مستعد و فوق العاده‌ای مانند اینکسایل، آبسیدین و البته خرید بزرگ و عظیم بتسدا (Bethesda)، مایکروسافت به خوبی ثابت کرده است که قصد دارد تا با دستی پر به استقبال نسل نهم بیاید.

همانطور که می‌دانید میزان استعداد‌های ساخت عناوین نقش آفرینی بزرگ در استودیوهای ایکس‌باکس هرگز اینقدر بالا نبوده است. خصوصا اکنون که ایکس‌باکس شروع به سرمایه گذاری در استودیوهای کوچکتر کرده و حتی برخی از آن‌ها را خریداری نموده است. لازم به ذکر است که اینکسایل سابقه‌ی ساخت نقش آفرینی‌های باورنکردنی از Bard’s Tale تا Wasteland را در کارنامه‌ی کاری خود دارد و همین مورد بی تردید به خوبی نشان می‌دهد که مایکروسافت و ایکس‌باکس به شدت به دنبال ایجاد تنوع و عناوین متفاوت در سبک نقش آفرینی می‌باشند.

InXile Entertainment

امروز، در جریان پانصدمین قسمت پادکست Unlocked، رایان مکفرتی (Ryan Mccafferty) با فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیریت استودیوهای ایکس‌باکس، به گفتگو پرداخت و درباره‌ی آینده‌ی ایکس‌باکس و سرمایه گذاری‌های مایکروسافت برای این بخش به صحبت پرداختند. در طول این مصاحبه فیل اسپنسر تاکید کرد که ایکس‌باکس قصد دارد تا به تنوع بخشیدن به عناوین مختلف خود ادامه دهید و در همین راستا اگر بنا به خرید استودیوها و استعدادهایی جدید باشد نیز عقب نخواهد نشست.

همچنین در این پادکست به صورت رمسی تایید شد که بازی‌های بسیار زیادی برای ایکس‌باکس و سرویس گیم‌پس در دست توسعه هستند تا حدی که بسیاری از مخاطبان  از شنیدن نام و دیدن تنوع آن‌ها هیجان زده خواهند شد. علاوه بر این تایید شد که استودیوی موفق اینکسایل قصد دارد تا بر روی بازی‌های متنوع‌تری در سبک نقش آفرینی تمرکز نماید و اینطور که مشخص شده است دو بازی جدید نیز با Unreal Engine 5 هم اکنون در این استودیو در دست توسعه قرار دارند.

اینطور که به نظر می‌رسد در نسل نهم قرار است تا با اوج گیری رقابت بین کمپانی‌های مختلف از جمله سونی و مایکروسافت شاهد انتشار عناوینی متنوع و مختلف در سبک‌های متفاوت باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظرتان بازی‌های آینده‌ی اینکسایل چگونه عناوینی خواهند بود؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

91.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

سردبیر مجلۀ Escapist: سونی از لحن نقد ما خوشش نیامد

سردبیر مجلۀ Escapist: سونی از لحن نقد ما خوشش نیامد

سخت‌‎گیری سونی در زمینۀ ارسال کدهای نقد و بررسی در میان وبسایت‌ها و مجله‌های گیمینگ، همواره مشهور بوده است و حالا یک مجلۀ به ایمیل عجیب سونی اشاره دارد.The Escapist یک مجلۀ معروف در زمینۀ بررسی بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که ال

۱۴مزیت خریدآنلاین ازفروشگاه اینترنتی

۱۴مزیت خریدآنلاین ازفروشگاه اینترنتی

همه ی ما شاهد رشد بسیار سریع تکنولوژی در این سالها هستیم؛ بنابراین سازمان های تجاری تصمیم به گسترش صنعت خود همگام با رشد تکنولوژی گرفته اند. خرید اینترنتی باعث شده است تا تجارت الکترونیکی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و م

هنرهای دیجیتال

هنرهای دیجیتال

شاید بتوان به دو دلیل گفتن هنر دیجیتال دشوار باشد: اول این که انواع تکنیک ها را در بر می گیرد و دوم این که تنوع تکنیک ها به طور مداوم در حال تغییر است زیرا روش های جدیدی برای استفاده از فناوری برای خلق آثار هنری متولد می شود. ه

طعم ناب هنر؛ بررسی ویدیویی برترین بازی های تاریخ از نظر گرافیک هنری – قسمت دوم

طعم ناب هنر؛ بررسی ویدیویی برترین بازی های تاریخ از نظر گرافیک هنری – قسمت دوم

سلام عرض می‌کنم حضور تمامی کاربران فهیم و دوست‌داشتنی وبسایت گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت بوده و در کنار فعالیت‌های روزمره، مشغول لذت بردن از بازی‌های محبوب و موردعلاقه‌ی خود نیز باشید. در ادامه‌ی روند انتشار و

چگونه به اکسپلورر اینستاگرام برویم؟

چگونه به اکسپلورر اینستاگرام برویم؟

موفقیت در شبکه‌های اجتماعی اکنون تبدیل به یکی از راه‌های اصلی برای کسب درآمدهای کلان و محبوبیت قابل توجه است. شبکه‌های اجتماعی نه تنها این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند که وارد زندگی روزمره اغلب افراد جامعه شوید، ب

ستارگان حقیقی در اقامتگاه شیطان؛ ۱۵ شخصیت قابل بازی برتر در سری Resident Evil

ستارگان حقیقی در اقامتگاه شیطان؛ ۱۵ شخصیت قابل بازی برتر در سری Resident Evil

فرنچایز Resident Evil قدمتی ۲۵ ساله دارد و در طول این ۲۵ سال شاهد شخصیت‌های جذابی در این سری بوده‌ایم. اگرچه برخی از این شخصیت‌ها آن عمق مورد نظر را نداشته‌اند، اما به طور کلی شرکت کپ‌کام (Capcom) و نویسندگان سری Resident Evil توانسته‌اند ب

رکورد شکنی حافظه رم DDR4 توسط مادربرد  MSI MEG Z590 UNIFY X

رکورد شکنی حافظه رم DDR4 توسط مادربرد MSI MEG Z590 UNIFY X

اورکلاک رم با ترکیبی از مادربردهای سری UNIFY ام اس آی و رم های HyperX Predator DDR4 RGB شرکت Kingston کم کم به جایگاهی می رسد که فرکانس های به دست آمده بیشتر شبیه به ماژول های DDR5 است تا DDR4. در جدیدترین اقدام اورکلاکر Toppc شاهد یک رکورد شکنی خار

سینما فارس: تحلیل و نقد فیلم The Shining؛ «کادیلاک بزرگ و زیبا، بدون موتور»

سینما فارس: تحلیل و نقد فیلم The Shining؛ «کادیلاک بزرگ و زیبا، بدون موتور»

«استفن کینگ»، نویسنده‌ی رمانی که «کوبریک»، فیلم «درخشش» (اگر این ترجمه‌ی درستی برای عنوان فیلم باشد) را از آن اقتباس کرده‌ بود، در توصیف نتیجه‌ی کار این فیلم‌ساز معتبر، عبارتِ «کادیلاک بزرگ و زیبا، بدون موتور» را به کار

X