شرکت Dark Horse Comics یک بخش بازی‌های ویدیویی و سرگرمی دیجیتال تاسیس کرد

شرکت Dark Horse Comics یک بخش بازی‌های ویدیویی و سرگرمی دیجیتال تاسیس کرد

برند Dark Horse Comics زیرمجموعه‌ای با نام Dark Horse Games تاسیس کرده است که با هدف توسعه بازی‌های ویدیویی و محتوای سرگرمی دیجیتال فعالیت خواهد کرد.

دو اداره اصلی این زیرشاخه در شهرهای اوریگان و شانگهای با هدف خلق بازی‌های ویدیویی از طریق صدور لایسنس به استودیوهای معروف خارجی و همچنین همکاری‌های گوناگون فعالیت خواهند داشت. با این وجود، آن‌ها چندین استودیوی فرست-پارتی نیز تاسیس خواهند کرد، اما بخش عمده‌ای از اهداف آن‌ها شامل برون‌سازی منابع و همکاری با استودیوهای خارجی مختلف می‌شود. بر اساس صحبت‌های جانی لی (Johnny Lee)، مدیرعامل Dark Horse Games، در حال حاضر آن‌ها قصد دارند ۴۲۵ شخصیت داستان‌محور خود را وارد دنیای بازی‌های ویدیویی کنند.

در طول فعالیت ۳۵ ساله این شرکت ما شاهد کامیک‌های مشهور و محبوبی مانند Hellboy ،Sin City ،Umbrella Academy ،Polar ،Lady Killer ،Emily the Strange ،Usagi Yojimbo ،Resident Alien و ۳۰۰ بوده‌ایم. این زمان خوبی برای گسترش دادن زمینه ارائه سرگرمی محسوب می‌شود و صنعت بازی‌های ویدیویی داغ‌ترین مبحث حال حاضر جهان سرگرمی به حساب می‌آید. مدیوم بازی‌های ویدیویی بیش از هر مدیوم و قالب دیگری سودزا بوده است. ۲۰۲۰ سال خوبی برای Dark Horse Comics بوده و رشد محسوسی را در درآمد آن‌ها شاهد بوده‌ایم.

Dark Horse Games در حال حاضر با بهترین استودیوهای توسعه بازی‌های ویدیویی در سرتاسر جهان مذاکره می‌کند تا بازی‌های سطح بالا برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها، سرویس‌های ابری و گوشی‌های هوشمند تولید شود. لی در این باره گفت:

ما در حال حاضر تمرکز خود را بر روی پیدا کردن بهترین تیم‌های توسعه برای ساخت IPهای بالارده خود گذاشته‌ایم.

توسعه داخلی و خارجی بازی‌های ویدیویی

در حال حاضر Dark Horse Comics نیرو و استعداد لازم برای ساخت بازی‌های AAA را تحت اختیار ندارد و باید افراد بیشتری جذب بخش بازی‌های ویدیویی آن‌ها شود. بنابراین منعقد کردن قراردادهای مختلف با شرکت‌های مطرح در صنعت بازی‌های ویدیویی رویکردی منطقی از سوی آن‌ها به شمار می‌رود. هدف اصلی حول استودیوهای داخلی، آن‌ است که بیشتر بر روی IPهای جدید و مطرح نشده کار کنند. مدیرعامل این شرکت توضیح داد:

ما مالک IPهای مشهوری مانند Hellboy هستیم و همیشه علاقه به همکاری با استودیوهای خبره برای توسعه بازی‌های ویدیویی وجود خواهد داشت. ما و شرکای خود (استودیوهای خارج از سازمان) دیگر باید ارزیابی کنیم که آیا دنیای مورد نظر و داستانی که در ذهن داریم با ماهیت و روش طراحی بازی از سوی آن‌ها همخوانی دارد یا خیر. من فکر می‌کنم که اکثر استودیوهایی که با آن‌ها صحبت کرده‌ایم ترجیح می‌دهند که ابتدا هسته اصلی گیم‌پلی را طراحی و سپس یک IP را با آن هماهنگ کنند.

استودیوهای داخلی Dark Horse Games تمرکز خود را بر روی IPهای کمتر شناخته شده قرار می‌دهد و در کنار آن به توسعه و نشر سرگرمی‌های دیجیتالی دیگر مانند انیمه و انیمیشن نیز خواهند پرداخت.

درس گرفتن از بزرگان

شرکت Dark Horse Comics از زمان تاسیس خود زیاد درگیر توسعه بازی‌های ویدیویی نبوده است، اما در سال ۲۰۰۸ شاهد بازی Hellboy: The Science of Evil بودیم که توسط کروم استودیوز (Krome Studios) و بیگ اَنت استودیوز (Big Ant Studios) توسعه یافت و با همکاری کونامی (Konami) منتشر شد. در این میان، Dark Horse Comics وظیفه نشر چندین کامیک بر اساس بازی‌های ویدیویی را بر عهده داشته است، اما هیچوقت ارائه کامیک‌های خود در قالب بازی‌های ویدویی را یک هدف اصلی قرار نداده بود. آقای لی پیرامون این موضوع توضیح داد:

ما با انواع استودیوهای بازی‌سازی در حال مذاکره هستیم و در قبال تمامی ایده‌های نوآورانه ذهنی باز خواهیم داشت، حتی همکاری با استودیوهای مستقل نیز برای ما جذاب است. در حال حاضر بیشتر وقت خود را صرف پیدا کردن بهترین همکاری‌ها کرده‌ایم تا داستان‌ها و شخصیت‌های مناسب را در قالب عناوین AAA به مخاطبین خود ارائه دهیم. برخی از مذاکرات در مراحل نهایی خود به سر می‌برند. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، تا سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ شاهد برخی از شخصیت‌های Dark Horse Comics در بازی‌های AAA خواهید بود.

در حال حاضر شرکت Dark Horse Comics شامل بیش از ۱۶۱ کارمند می‌شود. آقای لی انتظار دارد در سال اول تاسیس بخش بازی‌های ویدیویی، تیم ۱۰ نفره آن‌ها همچنان کوچک باقی بماند. او قصد دارد از طریق هماهنگی با انتشار محتوا برای سایر قالب‌ها و مدیوم‌ها یک هم‌افزایی مناسب را وارد تیم کاری خود کند.

شرکت Dark Horse Comics باید از رقبای بزرگ خود یعنی DC و Marvel درس بگیرد. استراتژی آن‌ها به این شکل است که یک مرکز تولید محتویات سرگرمی بزرگ وجود دارد و سایر زیرشاخه‌ها در طول سالیان متمادی گسترش یافته‌اند. به همین دلیل، Dark Horse Comics از همان ابتدا به دنبال تشکیل یک استودیوی توسعه و نشر بازی‌های ویدیویی بزرگ نرفته است. از طرفی آن‌ها نیازی به یک تیم بزرگ ندارند، زیرا هدف اصلی در حال حاضر ایجاد همکاری با استودیوهای مطرح جهانی است.

10.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

حضور بازی The Lord of the Rings: Gollum در The Game Awards تایید شد

حضور بازی The Lord of the Rings: Gollum در The Game Awards تایید شد

طبق اعلام استودیوی ددلیک اینترینمنت، بازی The Lord of the Rings: Gollum در رویداد The Game Awards 2021 حضور خواهد داشت.از زمان معرفی عنوان The Lord of the Rings: Gollum تقریباً سه سال گذشته است. این بازی اثری در سبک اکشن ماجراجویی با داشتن المان‌های مخفی‌کاری و پار

ایلان ماسک خرید توییتر به ارزش 44 میلارد دلار را لغو کرد

ایلان ماسک خرید توییتر به ارزش 44 میلارد دلار را لغو کرد

ایلان ماسک (Elon Musk) قصد داشت شرکت توییتر را با پرداخت 44 میلیارد دلار پول نقد خریداری کند.به‌روزرسانی:تسلا و ایلان ماسک رسماً اعلام کردند که قرارداد خرید توییتر لغو شده است. پیش از این، ماسک بات‌های متعدد در توییتر را دلیل اصلی

ثبت اختراع جدید سونی به تغییر دشواری مبارزه با باس‌فایت‌ها اشاره دارد

ثبت اختراع جدید سونی به تغییر دشواری مبارزه با باس‌فایت‌ها اشاره دارد

با مشاهده‌ی ثبت اختراع‌های اخیر شرکت سونی می‌توان دریافت که این توسعه‌دهنده‌ی بزرگ به روش‌های مختلف و خلاقانه در حال تلاش است تا تجربه‌ی انجام بازی‌های مختلف بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ را لذت‌بخش‌تر نماید.حال اطلا

جزئیات کیفیت اجرای F1 2021 بر روی کنسول‌ های نسل نهمی منتشر شد

جزئیات کیفیت اجرای F1 2021 بر روی کنسول‌ های نسل نهمی منتشر شد

به تازگی کارگردان سری بازی‌های شبیه‌ساز رقابت‌های فرمول یک یعنی آقای لی ماتر (Lee Mather) به بیان جزئیات فنی و عملکرد نسخه‌ی F1 2021 بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس پرداخت.بدون شک توسعه‌ی بازی F1 2021 برای استو

پیش نمایش ویدیویی Resident Evil: Village؛ آن روستای منحوس…

پیش نمایش ویدیویی Resident Evil: Village؛ آن روستای منحوس…

پیش نمایش ویدیویی Resident Evil: Villageسلام و درود خدمت شما مخاطبین گرامی و عزیز وبسایت گیمفا. امیدوار هستم که در این سال جدید در کنار خانواده ی عزیزتان خوب و خوش و سلامت باشید و در کنار فعالیت‌های روزمره، مشغول لذت بردن از بازی های م

روش های مختلف جوان سازی پوست و تفاوت های آن

روش های مختلف جوان سازی پوست و تفاوت های آن

امروزه در سراسر دنیا روش های زیادی برای به تاخیر انداختن روند پیری پوست اراده شده است. می توان گفت یکی از دغدغه های اصلی افراد در دنیای امروزه جوان سازی پوست و شاداب نگه داشتن آن می باشد. همچنین پزشکان و متخصصان هر روزه به د

تریلر جدیدی از پشت صحنه‌ی Gran Turismo 7 منتشر شد

تریلر جدیدی از پشت صحنه‌ی Gran Turismo 7 منتشر شد

در این تریلر، شرکت سونی به مصاحبه با یکی از اعضای ارشد استودیوی پولی‌فونی دیجیتال (Polyphony Digital) پرداخت و روش‌های متفاوت تجربه‌ی بازی Gran Turismo 7 را به نمایش گذاشت.در این مصاحبه کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi)، مدیر ارشد پولی‌فونی دیجی

کوری بارلوگ: بازی God of War Ragnarok دیگر تأخیر نخواهد خورد

کوری بارلوگ: بازی God of War Ragnarok دیگر تأخیر نخواهد خورد

کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان God of War 2018، در این آخر هفته، دوباره به طرفداران اطمینان داد که God of War Ragnarok دیگر شامل تأخیر نخواهد شد.شروع این ماجرا از جایی آغاز شد که بارلوگ در توییتی از طرفداران خواست تا «آرامش خود را حفظ کنند

X