معرفی بهترین مدل های کولر گازی گری و کولر گازی جنرال

معرفی بهترین مدل های کولر گازی گری و کولر گازی جنرال

در زندگی امروز سیستم های تهویه مطبوع از جایگاه ویژه ای برخوردارند. بخش مهمی از آسایش و راحتی ما به وجود این سیستم ها وابسته است. کولرهای گازی نیز به عنوان محصولاتی نسبتاً جدید در این حوزه مدتی است که پای خود را به زندگی ما باز کرده اند. با توجه به کارایی مناسب انواع کولر گازی، امروزه شاهد عرضه این محصولات با تنوع بالا در بازار هستیم. در این میان برخی از برندهای کولر گازی نسبت به محصولات مشابه برتری محسوسی دارند. این برندها با تکیه بر برترین فناوری‌ های روز، محصولاتی با بازدهی بالا، کم مصرف و کاربردی ارائه داده اند. در اینجا می خواهیم به معرفی دو برند مطرح گری و جنرال در حوزه تولید سیستم های سرمایشی بپردازیم.

 

آشنایی با کولر گازی گری

کمپانی گری یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های تهویه مطبوع است. این شرکت چینی سالانه حجم بالایی از انواع کولر گازی را روانه‌ بازار می‌ کند. تولیدات این شرکت از تنوع بالایی برخوردار است و با مشخصات مختلف ارائه می شود. انواع کولر گازی دیواری، پنجره ای، ایستاده، کاستی، یک تکه و چند تکه برخی از محصولات شرکت گری می باشند. این شرکت در تولید کولر های خود از کمپرسورهای پیستونی، روتاری و اسکرال استفاده می کند و از این رو در مناطق مختلف جهان با شرایط اقلیمی متفاوت مشتری دارد. شرکت گری در زمینه تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع، دستگاه های تصفیه هوا، چیلر، پکیج و فن کویل نیز فعالیت می‌ کند، ولی ما در این بخش می خواهیم با انواع کولر گازی گری و مشخصات آنها آشنا شویم.

 

انواع کولر گازی گری

کولرهای گازی گری از نظر مدل، نوع، ظرفیت و دیگر مشخصات تنوع زیادی دارند. در یک دسته بندی کلی می توانیم این محصولات را به این صورت طبقه بندی کنیم:

کولر گازی اسپلیت گری. کولر گازی اسپلیت گری یک کولر دو تکه ای است. بخش خارجی کولر در بیرون از ساختمان نصب می شود. نصب بخش داخلی نیز در داخل و غالباً بر روی دیوار صورت می‌ گیرد. در کولرهای گازی اسپلیت از کمپرسورهای روتاری استفاده می‌ شود. همچنین این محصولات به سیستم اینورتر مجهز هستند، از این رو بسیار کم مصرفند. کولرهای گازی اسپلیت به دلیل برخورداری از سیستم اسکن هوشمند قادر به تشخیص تغییرات دما هستند. به این ترتیب این کولرها می‌ توانند به طور خودکار دمای محیط را تنظیم کنند. ظرفیت سرمایشی کولرهای گازی گری در محدوده ۱۰۰۰۰ بی تی یو در ساعت تا ۳۶ هزار بی تی یو در ساعت متغیر می باشد. برای دیدن مدل های خوب و خرید بهترین کولر گازی گری حتما روی لینک کلیک کنید. https://coolernew.com/shop/gree/

کولر گازی ایستاده گری. کولر گازی ایستاده گری از جمله پرفروش ترین محصولات این شرکت است. این کولر به دلیل برخورداری از ظرفیت بالای سرمایشی عمدتاً در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در کولرهای گازی ایستاده گری از کمپرسورهای روتاری یا اسکرال استفاده می‌ شود. کمپرسورهای اسکرال در کولرهایی با ظرفیت بالاتر به کار می روند، زیرا قدرت پرتاب باد آنها بسیار زیاد است. کولرهای گازی ایستاده نیز از نوع دو تکه ای هستند، ولی طراحی آنها با کولرهای اسپلیت فرق دارد.

کولر گازی پنجره ای گری. کولر گازی پنجره ای گری یک کولر یک تکه و بسیار ساده است. این کولر در قاب پنجره نصب شده و هوای داخل را خنک می کند. نصب کولر گازی پنجره ای به راحتی انجام می‌ شود، به همین دلیل و علی رغم سر و صدای زیاد بسیار پرکاربرد است. البته در سال‌ های اخیر شرکت گری این کولرها را به اینورتر مجهز کرده و به این ترتیب علاوه بر بهینه‌سازی مصرف انرژی، صدای آنها را نیز کاهش داده است.

کولر گازی قابل حمل گری. کولر های گازی قابل حمل یا پرتابل گری نیز همچون کولرهای پنجره ای از جمله کولرهای یک تکه ای هستند. این کولرها به گونه ای طراحی شده اند که از قابلیت جابجایی برخوردار باشند. ظرفیت کولر های گازی پرتابل گری عمدتاً از ۹۰۰۰ بی تی یو آغاز شده و تا ۱۴۰۰۰ بی تی یو در ساعت می رسد. بنابراین این کولرها برای فضای کوچک با مساحت اندک مناسب هستند.

 

آشنایی با کولر گازی جنرال

برند جنرال یکی از قدیمی ترین برندهای موجود در حوزه تولید لوازم خانگی است. این شرکت آمریکایی محصولات متنوعی دارد که کولر گازی یکی از آنهاست. علی رغم اینکه فعالیت شرکت جنرال تنها به تولید کولر گازی محدود نمی‌ شود و این شرکت محصولات متنوعی دارد، ولی به خوبی توانسته با برندهای مطرح در حوزه سیستم های تهویه مطبوع رقابت کند.

کولرهای گازی جنرال به دلیل بهره گرفتن از کمپرسورهای قدرتمند روتاری، بازدهی بسیار بالایی دارند. ظرفیت این کولرها در حدود ۹۰۰۰ بی تی یو تا ۳۶۰۰۰ بی تی یو در ساعت می باشد. کولرهای گازی جنرال به فناوری اینورتر نیز مجهز هستند، از این رو سر و صدای کمی دارند و میزان مصرف برق آنها نیز پایین است. گاز خنک کننده مورد استفاده در انواع کولر گازی جنرال از نوع R410A می باشد. استفاده از این گاز در این کولرها موجب افزایش کارآیی و طول عمر دستگاه شده است.

کولرهای گازی جنرال نیز همچون اغلب محصولات مشابه، علاوه بر ایجاد سرما از توانایی گرم کردن محیط نیز برخوردارند. به طور معمول ظرفیت گرمایشی این کولر ها از ظرفیت سرمایشی آنها بیشتر است. بسیاری از کولرهای گازی جنرال به سیستم های فیلتر تصفیه هوا، اسکن هوشمند، عیب یابی اتوماتیک و ریموت کنترل مجهز هستند. طراحی ظاهری زیبا و نمای جذاب از دیگر مشخصه های کولرهای گازی جنرال می باشد. در ادامه با ویژگی ‌های کولرهای گازی جنرال آشنا می شویم.

 

انواع کولر گازی جنرال

انواع کولر گازی جنرال را می‌ توانیم به چند صورت دسته‌ بندی کنیم. از نظر طراحی این محصولات عمدتاً در انواع پنجره ای، ایستاده و دیواری و کانالی تولید می‌ شوند. اغلب این محصولات علاوه بر قدرت خنک کنندگی محیط، از قابلیت گرمایشی نیز برخوردارند. هر یک از این کولرها با توجه به مدل، تکنولوژی به کار رفته در تولید آن ها، مشخصات ظاهری، ظرفیت سرمایشی و دیگر جزئیات تنوع زیادی دارند. به طور معمول ظرفیت های سرمایشی و گرمایشی کولرهای گازی جنرال ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ بی تی یو می باشد. بنابراین از این کولرها می‌ توان در فضاهایی با مساحت ۱۸ تا ۱۱۰ متر استفاده کرد.

تنوع مدل های کولر گازی جنرال بسیار زیاد است. انواع کولر گازی دی جنرال، مکس، طرح لبخند، آر تی سی و گلد برخی از معروف ترین مدل های برند جنرال می باشند. در میان این محصولات مدل های گلد و طرح لبخند دو نمونه پرطرفدار از کولرهای جنرال هستند، زیرا از فناوری های جدید و امکانات قابل توجهی برخوردارند. برای خرید و مشاهده بهترین مدل های کولر گازی جنرال کولرنیو حتما به فروشگاه اینترنتی کولرنیو مراجعه کنید. https://coolernew.com/shop/general/

کولر گازی های جنرال مدل طرح لبخند به دلیل برخورداری از سیستم اینورتر، قابلیت استارت خودکار و استفاده از گاز مبردR410A  در زمره کولرهای کم مصرف با بازدهی بالا قرار دارد. پرتاب باد به چهار طرف و سازگاری با آب و هوای گرم از دیگر مزیت های کولر گازی طرح لبخند می باشد.

جنرال گلد نیز به عنوان یک محصول باکیفیت و بسیار پیشرفته در میان کولرهای جنرال از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در ساخت این کولر از یک رادیاتور ویژه با قابلیت های منحصر به فرد استفاده شده است. رادیاتور کولرهای گلد می تواند با جذب انرژی خورشیدی و ذخیره سازی آن، میزان مصرف برق را به شدت کاهش دهد. برخورداری از بدنه ضد زنگ، فناوری اینورتر، فیلتر آنتی باکتریال و طراحی ظاهری بسیار زیبا برخی دیگر از ویژگی های کولرهای گازی جنرال می باشد.

 

چطوری از بانه، کولر گازی با گارانتی خریداری کنیم

بازار بزرگ بانه در قسمت شمالی شهر واقع شده است و براورد می شود در ۳ تا۴ سال آینده به جهات دیگر نیز کشیده شود. از میدان ورودی تا میدان مرکز شهر مساحت این بازار بزرگ است و پاساژها در اطراف آن دو میدان پراکنده اند. پاساژهای بانه که تعدادشان بالغ بر ۹۰ پاساژ است، موقعیت مناسبی برای خرید از شهر بانه خرید و گشت و گذار و دیدن لوازم مورد نیاز را برای مردم فراهم کرده اند. همه مسافران از دیدن این بازار بزرگ شگفت زده می شوند و لذت می برند. به جرات می توان گفت، که در ایام تعطیل (به ویژه نوروز) یکی از مسافرخیزترین شهرهای کشور است.

در این همهمه و شلوغی که جایی برای سوزن انداختن پیدا نمی شود، خرید و انتخاب دوچندان سخت می گردد. لذا لازم است اطلاعات مختصری را راجع به این شهر و پاساژهایش بدانید. می توانید از قبل قیمت های کالای مورد نظر خود را در شهر خود قیمت بگیرید و قیمت کالاها را از قبل چک کنید چون بدون اطلاع قبلی وقتتان هدر می رود. همه ی مردم ایران و حتی کشورهای دبی و چین و ترکیه و…. شهر بانه را به عنوان شهری تجاری و دارای پاساژهای پر زرق و برق و اجناس ارزان قیمت می شناسند.

خرید از شهر بانه ؛ تعداد پاساژها و مجتمع های تجاری در شهر بانه، سال به سال و ماه به ماه بیشتر از پیش می گردد. در چند سال اخیر، ورود گردشگران و مسافران به شهر بانه، روندی کاملا صعودی داشته است. در تعطیلات نوروز سال (۱۳۹۶) شهر بانه ۸۰۳ هزار نفر مسافر داشته است. و این مسئله باعث رونق اقتصادی شهر می شود.

برای خرید بهترین کولر گازی از بانه حتما شنیده اید که محصولات اصلی و خارجی در بانه با کمترین قیمت می توانید خریداری کنید. برای خرید بهترین کولر گازی از بانه و در تهران حتما به وب سایت فروشگاه اینترنتی کولرنیو مراجعه کنید و بهترین کولر گازی ها را با راسال رایگان و گارانتی ۵ ساله برای مشتری های خود فراهم میکند و نصب و راه اندازی اولیه هم رایگان انجام میشود. خرید کولر گازی از کولرنیو بانه ، یک روزه کولر گازی را درب منزل دریافت و هزینه کولر گازی رو هم درب منزل پرداخت کنید برای خرید حتما با اینجا https://coolernew.com/baneh-gas-cooler/ مراجعه کنید.

10.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

جدول فروش هفتگی کنسول و بازی‌های ویدئویی ژاپن منتشر شد

جدول فروش هفتگی کنسول و بازی‌های ویدئویی ژاپن منتشر شد

طبق آمار منتشر شده توسط گروه تحلیلی فامیتسو (Famitsu)، بازی جدید Monster Hunter Rise در هفته‌ی گذشته با فروش فوق‌العاده‌ای در کشور ژاپن همراه بود و توانست در صدر جدول پرفروش‌های هفتگی این منطقه قرار گیرد.با توجه به محبوبیت و فروش عالی

پیش‌نمایش آپدیت جدید eFootball؛ قدم اول کونامی برای رستگاری

پیش‌نمایش آپدیت جدید eFootball؛ قدم اول کونامی برای رستگاری

اولین به‌روزرسان بزرگ بازی eFootball به‌زودی منتشر خواهد شد، اما آیا مشکلات بازی اصلاح شده‌اند؟ آیا با یک رستگاری روبه‌رو هستیم؟شرکت کونامی (Konami) در حساس‌ترین و سخت‌ترین دوران فعالیت خود قرار دارد. در حقیقت، زمانی که این ش

تریلری جدید از بازی Biomutant به مناسب روز Star Wars منتشر شد

تریلری جدید از بازی Biomutant به مناسب روز Star Wars منتشر شد

استودیوی اکسپریمنت ۱۰۱ (Experiment 101) و شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) به مناسبت روز Star Wars، تریلر جدیدی از بازی Biomutant را با مضمون Star Wars به اشتراک گذاشته‌اند.۴ می هر سال به عنوان روز ویژه‌ی Star Wars در نظر گرفته شده است. در همین راست

گزارش: همکاری کوجیما و ایکس باکس تا دو هفته‌ی پیش ادامه داشته است

گزارش: همکاری کوجیما و ایکس باکس تا دو هفته‌ی پیش ادامه داشته است

به گزارش جف گراب (Jeff Grubb)، طبق آخرین اطلاعات او، همکاری ایکس باکس و هیدئو کوجیما در ساخت یک بازی جدید تا دو هفته‌ی پیش ادامه داشته است.گزارشی که ماه آوریل 2021 منتشر شده بود، از قصد مایکروسافت برای همکاری با هیدئو کوجیما در سا

Dying Light 2 با اتفاقات نسخه‌ی اول ارتباط دارد؛ انتشار جزئیاتی از داستان بازی

Dying Light 2 با اتفاقات نسخه‌ی اول ارتباط دارد؛ انتشار جزئیاتی از داستان بازی

مدتی قبل اطلاعات مختلفی و جدیدی از بازی Dying Light 2 به اشتراک گذاشته شد. استودیوی تک‌لند (Techland) اخیراً با انتشار دومین ویدیو از بخش پرسش و پاسخ، به برخی از سوالات طرفداران در خصوص بازی Dying Light 2 پاسخ داده است. در این بخش، ابتدا طراح

مزایا و معایب لیزر موهای زائد

مزایا و معایب لیزر موهای زائد

در این مقاله با مزایا و معایب لیزر موهای زائد ، عوارض لیزر موهای زائد ، فواید لیزر موهای زائد و مضرات آن با ما همراه باشید. لیزر موهای زائد یکی از کارهای رایج امروزه در دنیا به شمار می آید که چه بانوان و چه آقایان برای از بین بر

بهترین بازی های MOBA برای موبایل، استراتژی و مهارت

بهترین بازی های MOBA برای موبایل، استراتژی و مهارت

سبک Multiplayer online battle arena یا به اختصار MOBA جزو محبوب‌ترین سبک‌های دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. امروزه شاهد بازی‌های بزرگی در این سبک هستیم که می‌توان بازی DOTA2 یا سری LOL را جزو شناخته‌شده‌ترین نمونه‌های این سبک دانست. با

بررسی اوپو فایند ایکس ۳ پرو؛ انقلاب چینی

بررسی اوپو فایند ایکس ۳ پرو؛ انقلاب چینی

اوپو فایند ایکس ۳ پرو پرچمدار اصلی شرکت چینی اوپو در سال ۲۰۲۱ است که با فناوری‌های اختصاصی اوپو و ظاهری شکیل، پا به عرصه رقابت غول‌های ۲۰۲۱ گذاشته است. با عرضه این گوشی، اوپو ثابت کرده است که می‌تواند پا به پای پیشگامان ا

X