کارگردان بخش روایی God of War: Ragnarok تایید کرد که این عنوان از دوربین بدون کات استفاده میکند. این رویکرد خلاقانه ابتدا در بازی God of War قبلی اتفاق افتاد.
با توجه به موفقیت کم نظیر God of War (2018) در زمینهی استفاده از ایدههای جدید و نوآوری نسبت به سری اصلی، بدیهی است که انتظارات از God of War: Ragnarok بسیار بالا باشد. God of War: Ragnarok برای تکرار موفقیتهای نسخهی قبلی راه سختی را در پیش دارد، چرا که قرار است پایانی بر حماسهی نورس نیز باشد.
توسعه دهندگان God of War:Ragnarok با توجه به تعویض کارگردان قطعا تغییراتی را در گیمپلی اعمال خواهند کرد، اما از نقاط قوت اصلی نسخهی قبلی غافل نخواهند شد. یکی از این نقاط قوت استفاده از دوربین بدون کات است. این المان برای اولین بار در God of War (2018) استفاده شد.
کارگردان بخش روایی بازی God of War: Ragnarok یعنی آقای مت سوفوس (Matt Sophos) اعلام کرد که این نسخه نیز از دوربین بدون کات استفاده میکند. جالب است بدانید که God of War: Ragnarok تنها بازیای نیست که از این قابلیت بهرهمند میشود، بلکه عنوان Dead Space Remake نیز این ویژگی را دارا خواهد بود.
.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/like1.webp) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/likeed.webp) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislike.webp) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislikeed.webp) !important; filter:none; }منبع : gamefa