دیجیتال فاندری اخیراً نسخههای ایکسباکس سری ایکس و اس کمپین Halo Infinite را از نظر فنی مقایسه کرده است که نتایج عملکرد خوب نسخهی سری ایکس را نشان میدهد.
طبق تحلیل و بررسی اولیهی دیجیتال فاندری (Digital Foundry)، بخش داستانی بازی Halo Infinite در نسخهی ایکسباکس سری ایکس عملکرد فنی بسیار خوبی دارد. در این نسخه و در حالت Quality، بازی با رزولوشن 4K پویا و عمدتاً روی نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا میشود. از طرف دیگر و در حالت Performance، نرخ فریم 120 و رزولوشن 1080P هدف قرار داده شده است. البته در این حالت نرخ فریم نسبتاً ناپایدار است و به ندرت به 120 فریم کامل میرسد و اغلب در محدودهی 100 الی 110 فریم قرار میگیرد.
البته وضعیت عملکرد فنی بازی Halo Infinite در نسخهی سری اس به خوبی نسخهی سری ایکس نیست. در حالت Quality، نرخ فریم بر روی 30 و رزولوشن بر روی 1080P قفل شده است. در حالت Performance، رزولوشن 1080P پویا و نرخ 60 فریم بر ثانیه هدف قرار داده شده است. از طرف دیگر، به نظر میرسد که هر دو حالت بیشتر به نرخ فریم هدف خود رسیدهاند. همچنین دیجیتال فاندری از Anti-Aliasing استفاده شده در نسخهی سری اس انتقاد کرده است و گفته میشود ظاهری صاف در حرکت به بازی میدهد. با توجه به وضعیت نسخهی سری اس، باید منتظر ماند و دید تا عملکرد فنی بازی Halo Infinite در نسخهی ایکسباکس وان چگونه است.
بازی Halo Infinite که بهتازگی مراحل توسعهی آن به پایان رسیده است، در تاریخ 17 آذر 1400 (8 دسامبر 2021) بر روی کنسولهای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس و اس، PC و سرویس Xbox Game Pass عرضه خواهد شد.
.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none; }منبع : gamefa