هیدتاکا میازاکی: عنوان Elden Ring به بازی ایده آل من نزدیک است

هیدتاکا میازاکی: عنوان Elden Ring به بازی ایده آل من نزدیک است

هیدتاکا میازاکی، خالق عنوان مورد انتظار Elden Ring، احساس می‌کند که سبک جهان آزاد و آزادی عمل مناسب، این اثر را به “بازی ایده آل” وی نزدیک می‌کنند.

مدت طولانی‌ای می‌شود که استودیوی فرام سافتور (From Software) به طور متوالی بازی‌های ستایش شده و محبوبی را برای گیمرها به ارمغان آورده است. در مورد بازی Elden Ring، فرام سافتور وعده‌ی یک جهان کاملاََ آزاد به سبک خاص خود را می‌دهد، رویکردی که قبلاََ در آثار این استودیو ندیده بودیم. در حقیقت، بر اساس صحبت‌های رئیس فرام سافتور و کارگردان بازی Elden Ring، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، المان‌های جهان آزاد عواملی هستند که سطح بازی را بالا می‌برند و آن را از سایر عناوین استودیو متمایز می‌کنند.

میازاکی در مصاحبه‌ای با مجله‌ی EDGE پیرامون تجربه‌ی بازی خود صحبت کرد. از آنجایی که Elden Ring توسط وی توسعه پیدا کرده است، بنابراین او قصد ندارد این عنوان را بازی کند؛ اما اگر چنین کاری را انجام دهد، احتمالاََ این اثر به بازی ایده آل وی بسیار نزدیک باشد. میازاکی در این باره گفت:

من احتمالاََ در نهایت Elden Ring را بازی نخواهم کرد، زیرا آن را خودم ساخته‌ام. به گونه‌ای این یک رویکرد همیشگی برای من است. شما به عنوان خالق و سازنده، آن تجربه‌ی تازه و ناشناخته‌ی یک پلیر را کسب نخواهید کرد. همان‌‎‌طور که قبلاََ هم گفته بودم، تجربه‌ی این اثر برای من حس «بازی کردن» را القاء نخواهد کرد. با این وجود، اگر چنین کاری را انجام می‌دادم، این عنوان به بازی ایده آل من بسیار نزدیک بود.

میازاکی در ادامه توضیح می‌دهد که دو عامل جهان آزاد و همچنین آزادی عمل در Elden Ring باعث می‌شوند که این عنوان به بازی ایده آل وی بسیار نزدیک شود:

من برای توسعه یک بازی هیچگاه به خود نمی‌گویم که ‘این نوعی از بازی‌های جهان آزادی است که قصد دارم آن را بسازم’. در حقیقت رویکرد جهان آزاد باعث می‌شود تجربه‌ی ایده آلی که قصد دارم به آن دست پیدا کنم، غنی‌تر شود.

به عنوان مثال اگر من قصد داشتم جهان بازی را مورد اکتشاف قرار دهم، به یک نقشه نیاز داشتم، یک نقشه‌ی واقعی. اگر چیزی قابل توجه و عجیب را مشاهده کردم، بتوانم به آنجا بروم و آن ناحیه را مورد اکتشاف قرار دهم. من می‌خواهم در یک میدان نبرد حماسی با یک اژدها مبارزه کنم. چنین مواردی را دوست دارم که ببینم و تجربه کنم. این موضوعات بسیار ساده هستند، اما Elden Ring اجازه می‌دهد که بسیاری از این علاقه‌ها برای من به واقعیت تبدیل شوند. بنابراین باید بگویم که چیزی را خلق کرده‌‎ام که بسیار نزدیک به بازی ایده آل خودم است.

بازی Elden Ring در تاریخ 6 اسفند ماه 1400 (25 فوریه‌ی 2022) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Memorialمنبع : gamefa

مطالب مرتبط

بازی جدید Ghost Recon با اسم رمز OVER در دست ساخت قرار دارد

بازی جدید Ghost Recon با اسم رمز OVER در دست ساخت قرار دارد

به گزارش کوتاکو، یوبیسافت با پایان دادن به پشتیبانی از Ghost Recon: Breakpoint از NFTها صرف نظر کرده و قصد دارد بازی جدید این مجموعه را در سال 2023 منتشر کند.روز گذشته شرکت یوبیسافت (Ubisoft) اعلام کرد که بازی Ghost Recon: Breakpoint به صورت رسمی آخرین به‌ر

انواع روش های کاشت موی سر

انواع روش های کاشت موی سر

همانطور که می دانید شهر شیراز قطب پزشکی ایران است ، از این رو بهترین و حرفه ای ترین مراکزکاشت مو در شیراز یکی از جاذبه های توریستی درمانی این شهر شده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با کاشت مو و انواع روش های کاشت مو آشنا شو

کارگردان Lies of P از چرایی اقتباس از داستان پینوکیو می‌گوید

کارگردان Lies of P از چرایی اقتباس از داستان پینوکیو می‌گوید

کارگردان ساخته‌ی اخیر استودیوی راند 8 (Round 8) و شرکت نئو ویز گیمز (Neowiz Games) یعنی Lies of P دلایل اقتباس از داستان پینوکیو (Pinocchio) را عنوان می‌کند.زمانی که به بازی‌های سولزلایک (Soulslike) فکر می‌کنید، احتمالاً سبک فانتزی سیاه یا دوره

سالی به یاد ماندنی؛ بزرگ‌ترین بازی‌هایی که ۱۰ ساله شدند

سالی به یاد ماندنی؛ بزرگ‌ترین بازی‌هایی که ۱۰ ساله شدند

به شکل‌های مختلفی ۲۰۱۱ یک سال تاثیرگذار و انقلابی برای دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شد. نینتندو کنسول دستی خود یعنی Nintendo 3DS را عرضه کرد و ما شاهد انتشار بازی محبوب The Elder Scrolls V: Skyrim بودیم. همچنین استودیوی فرام‌سافتور (From S

مبلغ 100 میلیون دلار برای توسعه بیشتر Splitgate سرمایه گذاری شده است

مبلغ 100 میلیون دلار برای توسعه بیشتر Splitgate سرمایه گذاری شده است

استودیوی 1047 گیمز (1047 Games) اعلام کرد که مبلغ 100 میلیون دلار توسط Lightspeed Venture Partners برای توسعه‌ی بیشتر شوتر چندنفره‌ی Splitgate تامین شده است.بازی Splitgate چندی پیش هنگام آغاز بتای عمومی رایگان خود روی پلی استیشن 4 با استقبال بسیار خوبی روبه‌

عنوان Marvel’s Midnight Suns با تاخیر مواجه شد

عنوان Marvel’s Midnight Suns با تاخیر مواجه شد

دقایقی قبل، استودیوی فیراکسیس (Firaxis) اعلام کرد که بازی Marvel’s Midnight Suns با تاخیر مواجه شده و حالا برای انتشار در نیمه‌‌ی دوم سال 2022 برنامه ریزی شده است.طی بیانیه‌ای، این استودیو اعلام کرد که به زمان بیشتری نیاز دارد تا Marvel

God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

کارگردان بخش روایی God of War: Ragnarok تایید کرد که این عنوان از دوربین بدون کات استفاده می‌کند. این رویکرد خلاقانه ابتدا در بازی God of War قبلی اتفاق افتاد.با توجه به موفقیت کم نظیر God of War (2018) در زمینه‌ی استفاده از ایده‌های جدید و نو

Ubisoft Forward | تاریخ انتشار کراس پلی بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

Ubisoft Forward | تاریخ انتشار کراس پلی بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

در جریان رویداد یوبی‌سافت فوروراد تاریخ انتشار کراس پلی بازی بالاخره به صورت رسمی Rainbow Six Siege مشخص شد.کمپانی ناشر این بازی، یوبی‌سافت (Ubisoft)، و استودیوی توسعه دهنده‌ی آن، یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal)، در جریان رویداد امشب

X