هیدتاکا میازاکی: عنوان Elden Ring به بازی ایده آل من نزدیک است

هیدتاکا میازاکی: عنوان Elden Ring به بازی ایده آل من نزدیک است

هیدتاکا میازاکی، خالق عنوان مورد انتظار Elden Ring، احساس می‌کند که سبک جهان آزاد و آزادی عمل مناسب، این اثر را به “بازی ایده آل” وی نزدیک می‌کنند.

مدت طولانی‌ای می‌شود که استودیوی فرام سافتور (From Software) به طور متوالی بازی‌های ستایش شده و محبوبی را برای گیمرها به ارمغان آورده است. در مورد بازی Elden Ring، فرام سافتور وعده‌ی یک جهان کاملاََ آزاد به سبک خاص خود را می‌دهد، رویکردی که قبلاََ در آثار این استودیو ندیده بودیم. در حقیقت، بر اساس صحبت‌های رئیس فرام سافتور و کارگردان بازی Elden Ring، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، المان‌های جهان آزاد عواملی هستند که سطح بازی را بالا می‌برند و آن را از سایر عناوین استودیو متمایز می‌کنند.

میازاکی در مصاحبه‌ای با مجله‌ی EDGE پیرامون تجربه‌ی بازی خود صحبت کرد. از آنجایی که Elden Ring توسط وی توسعه پیدا کرده است، بنابراین او قصد ندارد این عنوان را بازی کند؛ اما اگر چنین کاری را انجام دهد، احتمالاََ این اثر به بازی ایده آل وی بسیار نزدیک باشد. میازاکی در این باره گفت:

من احتمالاََ در نهایت Elden Ring را بازی نخواهم کرد، زیرا آن را خودم ساخته‌ام. به گونه‌ای این یک رویکرد همیشگی برای من است. شما به عنوان خالق و سازنده، آن تجربه‌ی تازه و ناشناخته‌ی یک پلیر را کسب نخواهید کرد. همان‌‎‌طور که قبلاََ هم گفته بودم، تجربه‌ی این اثر برای من حس «بازی کردن» را القاء نخواهد کرد. با این وجود، اگر چنین کاری را انجام می‌دادم، این عنوان به بازی ایده آل من بسیار نزدیک بود.

میازاکی در ادامه توضیح می‌دهد که دو عامل جهان آزاد و همچنین آزادی عمل در Elden Ring باعث می‌شوند که این عنوان به بازی ایده آل وی بسیار نزدیک شود:

من برای توسعه یک بازی هیچگاه به خود نمی‌گویم که ‘این نوعی از بازی‌های جهان آزادی است که قصد دارم آن را بسازم’. در حقیقت رویکرد جهان آزاد باعث می‌شود تجربه‌ی ایده آلی که قصد دارم به آن دست پیدا کنم، غنی‌تر شود.

به عنوان مثال اگر من قصد داشتم جهان بازی را مورد اکتشاف قرار دهم، به یک نقشه نیاز داشتم، یک نقشه‌ی واقعی. اگر چیزی قابل توجه و عجیب را مشاهده کردم، بتوانم به آنجا بروم و آن ناحیه را مورد اکتشاف قرار دهم. من می‌خواهم در یک میدان نبرد حماسی با یک اژدها مبارزه کنم. چنین مواردی را دوست دارم که ببینم و تجربه کنم. این موضوعات بسیار ساده هستند، اما Elden Ring اجازه می‌دهد که بسیاری از این علاقه‌ها برای من به واقعیت تبدیل شوند. بنابراین باید بگویم که چیزی را خلق کرده‌‎ام که بسیار نزدیک به بازی ایده آل خودم است.

بازی Elden Ring در تاریخ 6 اسفند ماه 1400 (25 فوریه‌ی 2022) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Memorialمنبع : gamefa

مطالب مرتبط

جیمز کامرون از تحولات و آینده فرنچایز آواتار می‌گوید

جیمز کامرون از تحولات و آینده فرنچایز آواتار می‌گوید

اخیرا جیمز کامرون اعلام کرده است که فرنچایز آواتار شبیه به فیلم‌های دی‌سی و مارول نخواهد بود و به همین دلیل وی تصمیم گرفت تا جیک و نیتیری خانواده داشته باشند.فیلم موردانتظار «Avatar: The Way of Water»، اولین حضور خانواده قهرمان‌های فیلم

ادعای چند اینسایدر: بازی Starfield در سه‌ ماهه اول ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد

ادعای چند اینسایدر: بازی Starfield در سه‌ ماهه اول ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد

به‌تازگی چند منبع داخلی و از جمله جف گراب (Jeff Grubb)، ژورنالیست مشهور وب‌سایت VentureBeat ادعا کرده‌اند که بازی Starfield در سه‌ ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.شکی نیست که بازی Starfield یکی از مورد انتظارترین عناوین نقش‌آفرینی محسو

شایعه: بازی Persona 5 به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود

شایعه: بازی Persona 5 به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود

شایعات اخیر منتشر شده حاکی از آن است که بازی Persona 5  احتمالاً در آینده‌ای نزدیک به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد.جز کوردن (Jez Corden)، سردبیر ارشد وب‌سایت Windows Centeral و Shpeshal Ed، منبع داخلی مشهور ایکس‌باکس، اخیراً به اضافه شدن بازی

نقد و بررسی بازی Lone Survivor؛ سایلنت هیل دوبعدی

نقد و بررسی بازی Lone Survivor؛ سایلنت هیل دوبعدی

بدون شک سری بازی‌های سایلنت هیل یک شاهکار در سبک ترس و بقا محسوب می‌شوند. تمام نسخه‌های این سری، از شماره اول تا پنجم، جزئی از بهترین آثار ترسناک بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شوند. بعد از عرضه Silent Hill Downpour که ششمین بازی اصلی

Ubisoft Forward | تاریخ انتشار کراس پلی بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

Ubisoft Forward | تاریخ انتشار کراس پلی بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

در جریان رویداد یوبی‌سافت فوروراد تاریخ انتشار کراس پلی بازی بالاخره به صورت رسمی Rainbow Six Siege مشخص شد.کمپانی ناشر این بازی، یوبی‌سافت (Ubisoft)، و استودیوی توسعه دهنده‌ی آن، یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal)، در جریان رویداد امشب

شایعه: Persona 4 Arena Ultimax Remaster در دست توسعه قرار دارد

شایعه: Persona 4 Arena Ultimax Remaster در دست توسعه قرار دارد

طی خبری که جدیدا به بیرون درز کرده، شایعاتی در مورد بازسازی بازی Persona 4 به نام Persona 4 Arena Ultimax Remaster منتشر شده که بیان از توسعه‌ی این عنوان دارد. این خبر توسط Zippo منتشر شده است. در وبلاگ او این موضوع این‌گونه بیان شد:با توجه به ا

بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳؛ متفاوت‌ترین تاشوی جهان

بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳؛ متفاوت‌ترین تاشوی جهان

زمانی که در ابتدا زد فلیپ سامسونگ معرفی شد،‌ بسیاری از ما نهایتاً به این نتیجه رسیدیم که پس از مدت‌ها به لطف فناوری جدید، اکنون می‌توانیم همچون گذشته‌ها از یک گوشی تاشو استفاده کنیم‌؛ محصولی که به آسانی تا می‌شود و می‌توان آ

آموزش حل مشکل جوی استیک دسته پلی استیشن ۵

آموزش حل مشکل جوی استیک دسته پلی استیشن ۵

خیلی عجیب است اگر یک کنسول حین عرضه با مشکلات رایجی مواجه نشود. اگرچه مشکلات کنسول‌های نسل نهم در حال حاضر در حد و اندازه‌های حلقه قرمز مرگ ایکس باکس ۳۶۰ یا سایر نمونه‌های مشابه نیست، اما پلی استیشن ۵ یا دقیق‌تر، جوی استیک ک

X