مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری خواهند داد

مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری خواهند داد

بازی God of War: Ragnarok به بازی‌بازان ابزار بیشتری جهت استفاده در مبارزات را خواهد داد. هم‌چنین دشمنان چالش‌برانگیزتر هستند و شما را بیشتر در مرض خطر قرار می‌دهند.

نمایش گیم‌پلی God of War: Ragnarok در رویداد Playstation Showcase با انتشار هم‌زمان اطلاعات زیادی همراه بود. یکی از المان‌های بازی که چیزهای جالبی در مورد آن یاد گرفته‌ایم، مبارزات است. مبارزات God of War 2018 از نظر مکانیکی عالی بودند، اما اریک ویلیامز (Eric Williams) که جایگزین کوری بارلاگ (Cory Barlog) به عنوان کارگردان دنباله‌ی آن شده، گفته که Ragnarok مبارزات را وسیع‌تر خواهد ساخت.

به گفته‌ی ویلیامز، یکی از جوانبی که سانتا مونیکا (Santa Monica) بر روی آن تمرکز کرده گسترش ابزار در دسترس بازی‌بازان به هنگام مبارزات است. ویلیامز گفته که God of War 2 و Ghost of Sparta احتمالا دو بازی مورد علاقه‌ی او هستند. او پیش از این بر روی تمام بازی‌های اصلی God of War کار کرده است:

در آن دو بازی متدی داشتیم که بازی اصلی را می‌گرفتیم و آن را عمیق‌تر می‌کردیم. هدف این بود که تنوع بیشتری داشته باشیم. اما نه صرفا تنوع خام. بلکه به این المان‌ها عمق بیشتری بدهیم. این اولین باری است که من در مقام کارگردان هستم. پس از درس‌های گذشته در روند توسعه‌ی Ragnarok استفاده می‌کنم.

ویلیامز افزوده که تنوع از منابع مختلفی ایجاد می‌شود. هم‌چنین Atreus در مبارزات نقش بیشتری خواهد داشت:

نحوه‌ی ارتباط او با Kratos تغییر کرده و گسترده‌تر شده است.

او هم‌چنین گفته که دشمنان‌ هم تواناتر خواهند بود از حقه‌های خاص خود استفاده خواهند کرد:

طبعا دشمنان هم ابزار بیشتری برای مقابله با شما خواهند داشت. پس آن‌ها شما را به فکر وادار خواهند کرد. با توجه به ابزار جدید، راه‌های بیتری برای مقابله با دشمنان وجود دارد.

در نهایت ویلیامز به لحظه‌ای از تریلر اشاره کرد که Kratos از Blades of Chaos برای رسیدن به سطحی بالاتر استفاده می‌کند. در واقع از سلاح Kratos به عنوان یک قلاب استفاده می‌شود. به گفته‌ی او از این وسیله هم برای متنوع‌تر کردن مبارزات استفاده خواهد شد:

شما در بازی سال 2018 نمی‌توانستید چنین کاری را انجام دهید. مبارزات در آن بازی معمولا در یک محیط ثابت بودند، اما حالا محیط گسترده‌تر شده است. ما صرفا برای متنوع‌تر کردن بازی این قابلیت را به آن اضافه نکرده‌ایم. بلکه این قابلیت به هدف ما در طراحی گیم‌پلی کمک خواهد کرد. دشمنان هم می‌توانند از این محیط گسترده‌ استفاده کنند.

بازی God of War: Ragnarok در سال 2022 بای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. سانتا مونیکا تایید کرده که این آخرین بازی از سری نورس خواهد بود.

.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/like1.webp) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/likeed.webp) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislike.webp) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislikeed.webp) !important; filter:none; }Amir hossein (I'm back)Amirhossein80اوسعلییوحانEmad-MartianEllie@alistarMahyarMsmP.morganOrhan gencebayMax22SAMAN Ghost of Spartapeyman131Tang HaoMohsenj74Matin_khمنبع : gamefa

مطالب مرتبط

مدیرعامل Take-Two از خرید اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند

مدیرعامل Take-Two از خرید اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل کمپانی تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، حمایت خود را از خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت اعلام کرده است.هنگامی که کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard)

اکران فیلم Dune: Part 2 با تاخیر مواجه شد

اکران فیلم Dune: Part 2 با تاخیر مواجه شد

کمپانی برادران وارنر در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که اکران فیلم مورد انتظار Dune: Part 2 با تاخیری حدوداً یک ماهه مواجه شده است.کتاب Dune که توسط فرانک هربرت (Frank Herbert) نوشته شده است، نخستین‌بار در سال 1984 توسط دیوید لینچ (David Ly

گزارش: رویداد بعدی Nintendo Direct روی عناوین ثرد پارتی تمرکز خواهد داشت

گزارش: رویداد بعدی Nintendo Direct روی عناوین ثرد پارتی تمرکز خواهد داشت

بنابر بر گفته‌های یکی از ژورنالیست‌های صنعت بازی، ظاهراً رویداد بعدی Nintendo Direct که انتظار می‌رود در هفته‌ی پیش رو برگزار شود، به نمایش بازی‌های ثرد پارتی اختصاص خواهد داشت.ناچو رکینا (Nacho Requena)، سردبیر مجله‌ی اسپانیایی Manual،

تاریخ انتشار نسخه‌ی کنسولی Ravenswrd: Shadowlands مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه‌ی کنسولی Ravenswrd: Shadowlands مشخص شد

عنوان Ravenswrd: Shadowlands یک بازی نقش‌آفرینی به شمار می‌آید که نخستین بار برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند توسعه یافت و حال قرار است بر روی کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شود که به نظر می‌رسد برای طرفداران سری Elder Scrolls گزینه‌ای ایده‌آل ب

محبوب‌ترین فیلم‌های ساخته شده براساس رمان‌های فانتزی

محبوب‌ترین فیلم‌های ساخته شده براساس رمان‌های فانتزی

در این مقاله به معرفی محبوب‌ترین فیلم‌هایی که براساس رمان‌های فانتزی ساخته شده‌اند، خواهیم پرداخت.محبوب‌ترین آثار فانتزی در چند دهه‌ی اخیر را کتاب‌ها تشکیل می‌دهند. تا به حال فیلم‌های بسیاری براساس این کتاب‌ها ساخت

آنر چگونه می‌تواند بدون هوآوی موفق شود؟

آنر چگونه می‌تواند بدون هوآوی موفق شود؟

پس از این‌که آنر (Honor) سال‌ها به عنوان برند مقرون‌به‌صرفه هوآوی شناخته می‌شد، این شرکت توسط کمپانی مادر به فروش رسید. ماه گذشته، آنر اولین گوشی هوشمند خود پس از جدایی از هوآوی را که آنر ویو ۴۰ نام دارد، منحصراً در بازار چ

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga بار دیگر با تاخیر مواجه شد

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga بار دیگر با تاخیر مواجه شد

استودیوی ترولرز تیلز گیمز (Traveller’s Tales Games) با انتشار پیامی در توییتر رسمی خود اعلام کرد که بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga تا مدت زمان نامعلومی به تاخیر افتاده است.بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga ابتدا قرار بود در بهار سال جاری منتشر شود،

بازی Babylon’s Fall به کمتر از 10 بازیکن همزمان در Steam رسید

بازی Babylon’s Fall به کمتر از 10 بازیکن همزمان در Steam رسید

بازی Babylon’s Fall، اثر آنلاین Square Enix و PlatinumGames، به سقوط آزاد خود ادامه می‌دهد. در جریان این هفته تعداد بازیکنان همزمان این بازی بر روی Steam به هشت نفر رسید.می‌توان با خیال راحت گفت که Babylon’s Fall یک شکست تمام‌عیار برای PlatinumGames و Square

X