بازی God of War: Ragnarok به بازیبازان ابزار بیشتری جهت استفاده در مبارزات را خواهد داد. همچنین دشمنان چالشبرانگیزتر هستند و شما را بیشتر در مرض خطر قرار میدهند.
نمایش گیمپلی God of War: Ragnarok در رویداد Playstation Showcase با انتشار همزمان اطلاعات زیادی همراه بود. یکی از المانهای بازی که چیزهای جالبی در مورد آن یاد گرفتهایم، مبارزات است. مبارزات God of War 2018 از نظر مکانیکی عالی بودند، اما اریک ویلیامز (Eric Williams) که جایگزین کوری بارلاگ (Cory Barlog) به عنوان کارگردان دنبالهی آن شده، گفته که Ragnarok مبارزات را وسیعتر خواهد ساخت.
به گفتهی ویلیامز، یکی از جوانبی که سانتا مونیکا (Santa Monica) بر روی آن تمرکز کرده گسترش ابزار در دسترس بازیبازان به هنگام مبارزات است. ویلیامز گفته که God of War 2 و Ghost of Sparta احتمالا دو بازی مورد علاقهی او هستند. او پیش از این بر روی تمام بازیهای اصلی God of War کار کرده است:
در آن دو بازی متدی داشتیم که بازی اصلی را میگرفتیم و آن را عمیقتر میکردیم. هدف این بود که تنوع بیشتری داشته باشیم. اما نه صرفا تنوع خام. بلکه به این المانها عمق بیشتری بدهیم. این اولین باری است که من در مقام کارگردان هستم. پس از درسهای گذشته در روند توسعهی Ragnarok استفاده میکنم.
ویلیامز افزوده که تنوع از منابع مختلفی ایجاد میشود. همچنین Atreus در مبارزات نقش بیشتری خواهد داشت:
نحوهی ارتباط او با Kratos تغییر کرده و گستردهتر شده است.
او همچنین گفته که دشمنان هم تواناتر خواهند بود از حقههای خاص خود استفاده خواهند کرد:
طبعا دشمنان هم ابزار بیشتری برای مقابله با شما خواهند داشت. پس آنها شما را به فکر وادار خواهند کرد. با توجه به ابزار جدید، راههای بیتری برای مقابله با دشمنان وجود دارد.
در نهایت ویلیامز به لحظهای از تریلر اشاره کرد که Kratos از Blades of Chaos برای رسیدن به سطحی بالاتر استفاده میکند. در واقع از سلاح Kratos به عنوان یک قلاب استفاده میشود. به گفتهی او از این وسیله هم برای متنوعتر کردن مبارزات استفاده خواهد شد:
شما در بازی سال 2018 نمیتوانستید چنین کاری را انجام دهید. مبارزات در آن بازی معمولا در یک محیط ثابت بودند، اما حالا محیط گستردهتر شده است. ما صرفا برای متنوعتر کردن بازی این قابلیت را به آن اضافه نکردهایم. بلکه این قابلیت به هدف ما در طراحی گیمپلی کمک خواهد کرد. دشمنان هم میتوانند از این محیط گسترده استفاده کنند.
بازی God of War: Ragnarok در سال 2022 بای پلیاستیشن 4 و پلیاستیشن 5 منتشر خواهد شد. سانتا مونیکا تایید کرده که این آخرین بازی از سری نورس خواهد بود.
.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/like1.webp) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/likeed.webp) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislike.webp) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislikeed.webp) !important; filter:none; }منبع : gamefa